Buyer

ROLE:

  • Responsible for activities pertaining to procurement and purchasing of goods and services for the organization;
  • Follows procedures in accordance with company policy, guidance and internal control;
  • Uses knowledge of supply chain process to plan and organize specialized activities in support of customer requirements;
  • Identifies customer needs and resolves any resulting internal priorities, taking appropriate advice from management;
  • Establishes extensive external contacts including customers and suppliers in order to fulfil customer needs;
  • Promotes positive public & customer relations (both internal and external);
  • Participates proactively in multi-functional action oriented teams;
  • Proposes and introduces new procedures and methods of working to create clear added value to internal and external customers;
  • Develops and prepares solutions to system and process challenges to optimize resources and efficiency;
  • Guides, trains and coaches others through the transfers of won specialist knowledge in order to improve others’ knowledge and capability;
  • Develops local strategies according to prevailing procedures in order to achieve the best technical and commercial result based on the local conditions, business opportunities and requirements, and within HSE&S, commercial and legal framework.

PROFILE:

Technical university degree (engineering background, min 3 years) + 3-5 years relevant experience in:

  • Sourcing / procurement including preparing Scope Of Works, selection of qualified vendors and other contracting documents;
  • Issue requests for quotes, proposals and information (RFQ, RFP & RFI);
  • Evaluate tenders and quotations from potential Suppliers, and Procurement Award Recommendations based on commercial and technical criteria’s (Paper Approvals);
  • Issue new Agreements (making the wording) with base in the company policy and procedures;
  • Executing strategic initiatives with a track record of delivering results across a diverse portfolio of enterprise sourcing and supplier activities.

Good knowledge of:

  • Engineering equipment
  • IT Equipment and Solutions;
  • Procurement function (supply chain) & strategies;
  • Operational and/ or Production environment.

Skills:

  • English (+ other languages of possible).
  • Presentation;
  • Negotiation;
  • Communication & conflict management;
  • Solid knowledge ERP software (Oracle E-business or SAP preferred)
  • Solid knowledge of Microsoft Office software (Word; Excel, Power Point and Outlook);
  • Planning and schedule (ability to handle and prioritize multiple concurrent deliverables with composure and exercising independence);
  • Attention to accuracy and detail.

Please send you resume and motivation.

Ajudante de Pedreiro (m/f)

HABILITAÇÕES ESCOLARES E PROFISSIONAIS

  • Habilitações mínimas: 4º ano
  • Habilitações máximas: 12º ano
  • Formação profissional exigida: Não relevante

EXPERIÊNCIA PROFISSIONAL

  • Experiência anterior: Sim
  • Tempo mínimo de experiência: 12 meses

OUTROS REQUISITOS

Tipo(s) de carta condução: Ligeiros

DESCRIÇÃO DO PERFIL

Funções gerais de ajudante de pedreiro

CONTRATO DE TRABALHO

  • Tipo de contrato: Termo incerto
  • Regime de trabalho: A tempo completo

HORÁRIO DE TRABALHO

  • Regime horário: Diurno
  • Nº de horas: 8

REMUNERAÇÃO E SUBSÍDIOS

  • Remuneração base ilíquida: 600.0 eur / mês
  • Subsídio de refeição: Subsídio de alimentação 4.27 eur / dia

Mecânico (m/f)

HABILITAÇÕES ESCOLARES E PROFISSIONAIS

  • Habilitações mínimas: 9º ano
  • Formação profissional exigida: Não
  • Certificação profissional: Não

IDIOMAS

IDIOMA ORALIDADE ESCRITA LEITURA CERTIFICADO
PORTUGUÊS Bom Bom Bom Não

EXPERIÊNCIA PROFISSIONAL

  • Experiência anterior: Sim
  • Tempo mínimo de experiência: 6 meses

OUTROS REQUISITOS

  • Tipo(s) de carta condução: Ligeiros
  • Transporte de matérias perigosas: Não
  • Transporte próprio: Não

DESCRIÇÃO DO PERFIL

  • Capacidade de trabalho em equipa;
  • Candidato com idade até 45 anos;
  • Carta de condução de ligeiros (factor eliminatório);
  • Com residência em Sines ou zona limítrofe;
  • Vontade de progredir na carreira e valorizar oportunidade de trabalhar na marca;
  • Experiência profissional comprovada na função (factor eliminatório);
  • Bons conhecimentos de diagnóstico auto;
  • Experiência em trabalhar com ferramentas de diagnóstico.

CONTRATO DE TRABALHO

  • Tipo de contrato: Termo certo
  • Duração: 6 (meses)
  • Regime de trabalho: A tempo completo

HORÁRIO DE TRABALHO

  • Regime horário: Diurno
  • Nº de horas: 8
  • Horário: 08:30 – 18:00
  • Descanso semanal: Regime geral

REMUNERAÇÃO E SUBSÍDIOS

  • Remuneração base ilíquida: 900.0 eur / mês
  • Subsídio de refeição: Subsídio de alimentação 6.17 eur / dia