Customer Care Advisor – English Speaker

Your main tasks

  • Troubleshoot issues related with technical equipment
  • Escalate potential service issues to the appropriate level
  • Maintain a high level of customer satisfaction

Profile

  • Native or High level of English (compulsory)
  • Experience in contact centre is a plus
  • Client oriented and good communication skills
  • Joy to work in a team
  • Flexibility and stress resilience

Offer

  • Atractive salary package
  • Continuous training and fully paid
  • Multicultural environment
  • Career progression according to your performance, commitment and project needs
  • Full time schedule with rotational shift pattern
  • Work place in Oeiras, Lisbon

Apoio ao Cliente – Inglês (m/f)

Venha trabalhar connosco e tenha a possibilidade de colaborar com um líder mundial na área das tecnologias de informação.

  • Apoio ao Cliente – Inglês (m/f)

Responsabilidades

  • Entender e resolver as questões do cliente;
  • Escalar o problema para o nível apropriado caso, quando necessário;
  • Assegurar um alto nível de satisfação do cliente.

Perfil

  • Inglês nativo ou fluente (fator eliminatório);
  • Experiência prévia em contact centre (preferencial);
  • Orientação para o cliente e com excelentes capacidades de comunicação;
  • Capacidade de resistência ao stress.

Oferta

  • Salário competitivo;
  • Formação continua (remunerada);
  • Possibilidade de progressão de carreira;
  • Horário Full-Time;
  • Localização: Taguspark, Oeiras.

Business Continuity Manager

Este profissional é responsável pela criação e implementação de planos que permita à empresa manter a sua atividade após eventos disruptivos, como desastres naturais, terrorismo e outros.

Principais responsabilidades:

  • Efetuar uma análise detalhada do impacto de negócio e avaliação de risco (incluindo de sistemas de IT, edifícios e pessoas);
  • Definir e implementar planos de recuperação.

Perfil Pretendido:

  • Formação Superior Universitária nas áreas de Gestão, Processos, Sistemas de Informação, Engenharia ou similar;
  • Experiência na criação e desenvolvimento de ferramentas de controlo de gestão e mecanismos de controlo interno (fator preferencial);
  • Experiência na área de Business Continuity e/ou Gestão de Risco;
  • Domínio das ferramentas Office (proficiência em Microsoft Excel);
  • Forte capacidade analítica, de planeamento e de resolução de problemas;
  • Orientação para resultados;
  • Facilidade de relacionamento interpessoal.

Junior Software Engineer

The Junior Software Engineer in the Platform Group is an exciting opportunity for an ambitious engineer to join our expanding R&D team in a hands-on development role in Lisbon area. Responsible for the backend solutions and variety of R&D initiatives for the company’s award-winning web application suite.

Day to day responsibilities include

  • Progress your ability and skills to develop efficient, reusable and performant code.
  • Help with feature implementation per designs produced by the immediate team members or in cooperation with the Architecture team.
  • Conduct research and Proof of Concepts on emerging technologies.
  • Provide effort estimations for the individual assignments.
  • Participate in code reviews and design workshops.
  • Work as part of a cross functional agile development team.

Your knowledge and experience…

  • Bachelor’s degree in Computer Science or related field.
  • At least theoretical knowledge of OOA, OOD principles and multi-threading.
  • .NET experience is considered a plus
  • Awareness of common patterns in distributed systems, e.g. REST, SOA, SaaS, Web APIs.
  • 1+ years of experience in design and development of web applications and services is a plus.
  • Understanding of Agile development methodologies will be a great help.

Your personal traits:

  • Result oriented and focused on successful delivery.
  • Good communicator with both technical and non-technical subjects.
  • Demonstrates strong sense of ownership, enthusiasm for technology and initiative.
  • Natural team player.
  • Interested in building career in the fast-paced and growing team environment.

Analista de Compliance

Principais responsabilidades:

  • Elaborar o relatório mensal de Compliance;
  • Elaborar as políticas e procedimentos da área;
  • Promover ações de sensibilização e formação;
  • Monitorização de processos e cumprimento regulatório;
  • Análise prévia de iniciativas legislativas bem como o seu impacto no negócio;
  • Consultoria.

Perfil pretendido:

  • Licenciatura Direito ou área compatível (fator de exclusão);
  • Fluência de Inglês falado e escrito (fator de exclusão);
  • Domínio das ferramentas Office;
  • Experiência na área (fator preferencial);
  • Forte capacidade analítica e de resolução de problemas;
  • Rigor e Organização;
  • Facilidade de relacionamento interpessoal.

Empregado de Mesa (M/F)

Pretende-se profissional com competências para trabalhar na Restauração, motivado e com facilidade de integração.

Brand Manager

Nota importante: este anúncio é para um contrato temporário de 6 meses [para preencher uma vaga por licença de maternidade, a partir de Setembro 2018]

O/a candidato/a será responsável pelo desenvolvimento da estratégia e plano de marketing, incluindo comunicação e inovação de duas das áreas prioritárias de negócio da marca Iglo. Iglo é a marca líder de congelados, tem liderado a agenda de inovação da categoria e está no Top 5 de anunciantes do sector de alimentação.

Procura-se um/a candidato/a com um nível de experiência intermédio na área de marketing (3 a 7 anos de experiência), com capacidade de integração rápida numa função de marketing, capaz de trabalhar com autonomia, iniciativa e sentido de responsabilidade.

Para o/a candidato/a selecionado/a, para além de um nível de remuneração adequado à função é uma oportunidade de valorização profissional, trabalhando numa empresa dinâmica e ágil, em ambiente de multinacional, numa função de elevada responsabilidade, autonomia e visibilidade. Reporte directo ao Director de Marketing.

Responsabilidades

  • Desenvolvimento do plano de marketing (da estratégia ao plano de execução);
  • Planeamento de meios e pós-avaliação de campanhas;
  • Desenvolvimento de materiais de comunicação;
  • Análise de mercado e avaliação de desempenho do negócio;
  • Gestão e controlo de budget.

Qualificações

  • Curso Superior de preferência nas áreas de Marketing, Gestão ou Economia;
  • Mais de 3 anos de experiência de marketing / brand management;
  • Nível de Inglês fluente (escrito e falado).

Perfil preferencial

É valorizada uma experiência anterior em empresas no sector de grande consumo.

Assistente de Apoio ao Cliente (m/f) – Tagus Park

Estamos a selecionar para prestação de serviços em prestigiado Instituto Público:

  • Assistente de Apoio ao Cliente (m/f) – Tagus Park

Função: Esclarecimento de dúvidas e resolução das questões colocadas pelos utentes.

Horário disponível: Full Time das 09h às 18h com folgas ao fim de semana.

Perfil:

  • Habilitações literárias mínimas ao nível do 12º ano;
  • Conhecimentos de informática na óptica do utilizador;
  • Capacidade de comunicação e argumentação;
  • Capacidade de gestão de conflitos;
  • Motivação e responsabilidade;
  • Gosto pelo contacto com o cliente.

Oferecemos:

  • Formação inicial remunerada;
  • Remuneração base + Alimentação + Prémio de assiduidade e produtividade;
  • Integração em equipa jovem e dinâmica.

Business Advisor for Services – Dutch Speaker (m/f)

Business Advisor for Services (m/f) Dutch Speaker

Your main tasks:

  • Establish a close and strong relationship with Partners by becoming a trusted advisor;
  • Become a specialist on Partner’s tools, certifications, programs and promotions;
  • Source new sales opportunities, research accounts and identify key players;
  • Develop and educate Partners as well as keep them up to date on new services and solutions;
  • Analyze the results of sales activities and propose new market approaches;
  • Provide training to Partners.

Our profile of preference:

  • Native/Proficient in Dutch;
  • Excellent English knowledge;
  • Good communication and organizational skills;
  • Reliable, responsible, self-driven and result-oriented personality;
  • Strong relationship building skills.

Our offer:

  • Full time position;
  • Extensive training on market leading products;
  • Possibility to participate in a growing project;
  • Work place: Oeiras, Portugal.

WordPress Developer

Come join BestAgent in its early stages.

BestAgent is one of Europe’s only fully serverless application. It uses a microservices serverless event-driven architecture built on Amazon infrastructure that is scalable for any production traffic. It is fully GDRP compliant and designed to have the highest standards of security.

Check us out here at our website, https://bestagent.co.uk/, and even set up a demo agency account and give the product a try for yourself at https://bestagent.online/login.

BestAgent is a platform for UK residential estate agencies. Our potential customer pool is approximately 18,000. It is software that allows them to run their whole business from any smart device. It includes an instant portal uploading tool and an applicant registration tool. BestAgent also generates customisable websites, facilitates compliance with industry regulations, and much more. It is by far one of the slickest softwares out there, in an industry that has quite outdated technology. We officially launched on May 4 of this year, and are constantly adding new features. The basic version is free for agencies to use; BestAgent generates its income via customisable upgrades and third party referrals.

We are integrated with other industry suppliers, and are planning on continuing to integrate more as we grow.

Our Founder has supplied software to estate agencies for the past 20 years. He runs a legacy software that needs servicing from time to time, as we still maintain and provide support for a small group of clients.

The team members in the Paço de Arcos office make up our legal, marketing, and technical departments. Our Founder and customer relations work in the UK, however they often make trips here, and vice versa. This position would not require traveling.

BestAgent is built by a small group, and we are eager to bring on a WordPress Developer with some experience. The agency websites that BestAgent generates are WordPress, so we will need someone to be (primarily) devoted to supporting and improving those.

What we need:

  • Experience with creating WP themes and/or plugins
  • Experience with PHP
  • Full grasp of HTML, CSS and JavaScript
  • Ability to debug cross-browser/cross-domain issues
  • Experience with any Javascript framework like Vue.js or React

The logistics:

  • Compensation: Based on experience
  • Full-Time
  • Location: 3rd floor office with a view of the sea in Paco de Arcos. We are right next to the comboio station so it’s easily accessible by public transport. We have free garage parking.
  • Weekly yoga
  • Coffee, tea, snacks
  • Leave early on Friday