Catamaran Skipper

Guaranteed income all year around, good working envorioment. Looking for good skilled skipper to be able to work on the catamaran.

Branch Manager

We are looking for a Branch Manager for our new Branch Office in Madeira.

The main responsibilities are:

  • Organization of team schedules to ensure proper customer service.
  • Ensure the correct provision of subcontracted service providers (maintenance, cleaning, repair, etc.).
  • Control operating costs to achieve the targets.
  • Enhance the cross-selling of services (GPS, higher category, etc.) both personally and encouraging the team to get them.
  • Assist the customers in operational management (it is considered one more person in the office when organizing schedules).
  • Ensure the good atmosphere and work climate among employees. Enable their professional development and their level of commitment.
  • Report to management on the operation, results, incidents and receive the necessary guidelines.

Minimum requirements:

  • University studies.
  • At least 5 years of experience in the Rent a Car business.
  • Experience as coordinator of another operator will be valued.
  • It is important the knowledge of the field to understand the details of operation: type of incidents with vehicles, cross-selling system, etc. Sale of industrial products in BtoB and knowledge and / or experience in the logistics sector will be valued, as well as knowledge of distance selling environment (Internet / E-commerce / multi-channel sales) and commercial vocation and customer orientation.
  • Advanced level of Office Automation.
  • Fluently English. Other languages will be valued.

Customer Service Specialist

Position

The main goal of the position is to help customers complete the ticket purchase on-line, through advising and counselling by phone, e-mail or chat. The position is located in Madeira.

Tasks & Responsibilities

  • Contact clients in order to complete their purchase.
  • Provide information about sport events.
  • Coordinate the ticket expedition with the clubs and their sales offices.
  • Facilitate the customer journey in order to complete the sale.

Profile

  • We are looking for a customer oriented professional, with good communication skills and a helpful mindset.

Experience

  • 2-3 years experience in a on-line sales department, call center or customer service dept.
  • Familiar with excel, internet, emails, in a digital environment.

Languages

  • Proficiency level of English is mandatory.

Offer

  • We offer a competitive salary package, in a long-term, challenging project. Initial training.

Consultor Imobiliário

Azul imediato Mediação Imobiliária, Lda., sediada no Funchal, Ilha da Madeira, atua no sector da Mediação Imobiliária.

Procura candidatos para a função de: Angariação e venda de imóveis.

Envie a sua candidatura.

Android Developer

Estamos a recrutar para o Funchal e Covilhã.

Requisitos:

  • Bacharelato ou equivalente em Computer Science
  • Domínio da Língua Inglesa
  • RESTful APIs
  • SVN Version Control
  • MVC
  • Analytics (Firebase, Google Analytics, Google Tag Manager)
  • VAST
  • Multimedia Streaming
  • eCommerce
  • JSON and XML
  • UI Modeling
  • Design Patterns
  • Objects-oriented Programming
  • Java

Vendedor (M/F)

Na H&M estamos a admitir Vendedores em regime Part-time de 16h para a nossa loja no Funchal.

Preparado/a para desenvolver a tua carreira enfocada na ação e no cliente no coração da nossa empresa?

Encontra o teu lugar num ambiente com um ritmo trepidante onde és tu quem cria a melhor experiência de compra, com uma atenção ao cliente excelente num ambiente de moda global.

Oferecemos um posto de trabalho onde cada dia é uma aventura e onde apenas tu estabeleces os limites na tua trajetória profissional e no teu crescimento e desenvolvimento pessoal que são tão importantes como o nosso negócio.

As tuas responsabilidades:

O posto de trabalho de um vendedor na H&M traz muitas responsabilidades e também muito divertimento. As tuas tarefas incluem:

  • Oferecer uma excelente atenção ao cliente para maximizar as vendas na loja, nos provadores e no ponto de caixa;
  • Trabalhar ativamente com as peças – repor, dobrar as peças, colocá-las e ordenar, apresentação e merchandising;
  • Trabalhar com as rotinas de caixa e gerir todas as operações necessárias;
  • Descarrregar o camião de mercadoria e desempaquetar as peças;
  • Gerir as reduções, alterações de preços e como alarmar as peças;
  • Seguir todas as rotinas, políticas e directrizes da empresa para ajudar na prevenção de perdas e na segurança da loja;
  • Trabalhar em equipa e ajudar os teus colegas.

As tuas capacidades:

Como todos na H & M, acreditamos que és uma pessoa comercial, sociável, aberta, comunicativa e ambiciosa, cheia de iniciativa e otimismo. As tuas qualidades pessoais e profissionais também incluem:

  • Ser agradável, sociável e de ajuda tanto para os clientes como para os teus colegas;
  • Capacidade para detetar as oportunidades de venda e maximizar a oferta da H&M;
  • Ser aberto a receber feedback e comunicar com a equipa e os responsáveis de maneira clara e direta;
  • Capacidade para realizar múltiplas tarefas e saber gerir a pressão num ambiente com um forte ritmo de trabalho;
  • Ter iniciativa e ambição para completar as tarefas de maneira oportuna e eficaz;
  • Ter vontade de aprender e melhorar.

Parece-te interessante? Esta é a tua oportunidade para começar uma carreira fora do comum!