Account Manager (m/f)

A Sector Interactivo – Empresa com 12 anos de experiência de mercado e entidade formadora certificada DGERT – Direção Geral de Emprego e Relações de Trabalho, distinguida pela revista Exame em 2017 pelo 2º ano consecutivo e como a 7ª Melhor Empresa para trabalhar em Portugal, face ao crescimento macroeconómico e novos desafios e exigências do mercado, encontra-se neste momento em processo de recrutamento e seleção.

Requisitos Indispensáveis:

  • Proatividade
  • Gosto pelo trabalho em equipa
  • Capacidade de aprendizagem contínua
  • Capacidade de organização
  • Apresentação formal e cuidada
  • Com ou sem carta de condução
  • Disponibilidade para entrada imediata

Oferta:

  • Formação inicial especializada Academia Sector Interactivo – Certificada pela DGERT
  • Contrato de Formação + Contrato de Trabalho + Subsídios de férias e Natal + Prémios
  • Vencimento Base 1º Nível de Formação + Prémios – 750€
  • Horário: 14:30h às 21:30h de Segunda a Sexta-feira
  • Viatura 5 lugares para uso total + Cartão Frota + Via verde
  • Equipamentos de apoio à profissão – Tablet + Telemóvel
  • Ambiente de trabalho jovem e dinâmico
  • Progressão na carreira por níveis de provas de competência

Técnico de Manutenção Industrial (m/f)

A Domino RH, multinacional na área dos recursos humanos, recruta para empresa cliente na zona de Vila Nova de Famalicão:

Técnico de manutenção industrial (m/f) – Famalicão (Campelo / Requião)

Descrição da função:

  • Realização de intervenções no âmbito da manutenção preventiva e corretiva, em equipamentos;
  • Instalação, reparação e manutenção de equipamentos;
  • Montar e testar equipamentos desenvolvidos na empresa.

Perfil:

  • Formação mínima ao nível do 12ºano, ou Curso Técnico-Profissional nas áreas de Manutenção Industrial, Mecatrónica, ou Eletrónica;
  • Experiência profissional mínima de 3 anos em funções similares, na área de manutenção industrial;
  • Sólidos conhecimentos de mecânica, eletrónica, eletricidade, pneumática, hidráulica e automação;
  • Conhecimentos de informática na ótica de utilizador;
  • Espírito de equipa e capacidade de trabalho sobre pressão;
  • Dinamismo e vitalidade;
  • Proatividade e polivalência;
  • Disponibilidade para trabalhar em regime de turnos;
  • Residência na zona de Vila Nova de Famalicão (fator preferencial).

Se cumpre os requisitos necessários, envie a sua candidatura com a referência: “Técnico Manutenção Industrial – VNF”, se preferir pode visite-nos na Rua de Nossa Senhora da Maia, 137, 4470-054 Maia ou contacte para 917 729 054.

Domino RH

Office Administrator

Checkmarx is looking for a passionate, self-motivated, Office Administrator to support and to provide administrative service.

Responsibilities:

  • Providing administrative service to company
  • Answer and direct phone calls
  • Kitchen management
  • Order office supplies and research new deals and suppliers
  • Receiving and directing visitors/candidates/clients
  • Act as the point of contact for internal and external visitors and employees
  • Update and maintain office policies and procedures
  • Support company events and welfare activities
  • Working with various interfaces in the organization such as finance, human resources and logistics
  • Other duties as assigned

Requirements:

  • 1+ years’ experience as an Office Administrator
  • 1+ years’ experience in a high-tech company- advantage
  • B.A. in Behavioral Sciences/Social Sciences
  • Proficiency in MS Office (MS Excel and MS PowerPoint, outlook)
  • Ability to work under pressure
  • Strong organizational skills with the ability to multi-task
  • Able to work in fast paced environment and get things done!
  • Excellent time management skills and the ability to prioritize work
  • Excellent written and verbal communication skills
  • Native-level English (writing, reading, and speaking)
  • “Can do” attitude

Application Security Architect

Checkmarx is searching for an experienced software engineer/architect with management skills to lead the activities with our Managed Services accounts worldwide.

You will lead a small team that is responsible for delivering code review services and advice our customers on secure software development.

This include planning and leading the implementation of the Checkmarx solution, reviewing customer software architecture and source code, providing training for developers and management, both on-site and remote, as well as assisting in tailoring the Checkmarx solution to align with customer risk policies.

We are looking for a strong and self-motivated individual who wants to be part of an expanding team in a fast growing industry.

Responsibilities:

  • Review customer’s software architectures with focus on potential security threats
  • Lead a small team that will assist you in performing source code reviews
  • Plan and lead activities with customers (through email, on-line meetings, telephone calls and on-site visits) and ensure customer satisfaction with the Checkmarx services and solution
  • Understand and document customer requests, needs, requirements, escalations and coordinate with Product management, R&D and support teams
  • Travel to customer sites for meetings and technical activities
  • Occasionally assist in pre-sale activities, like providing product demonstrations

Requirements:

  • Degree in Software Engineering or equivalent
  • Experience with software architectural design
  • At least 4 years of software development experience in one or more of these languages: Java / C# / PHP / C++
  • Experience with leading small teams
  • At least 2 years of experience from customer facing activities
  • Experience with integrations of development infrastructure products (Source Code Repositories, Build Systems, Bug Tracking Tools)
  • Background in the application security (penetration testing / code review) – significant advantage
  • Any security certification – an advantage
  • Experience with delivering training to classes with up to 15 people
  • Travel required (up to 25%)
  • Strong communication skills. Fluent English – mandatory. Other Spoken languages – an advantage​

Software Engineer – Tier 4

We are looking for excellent software engineer to join the Tier4 team of Sustaining Engineering Group, R&D

This team is responsible for tier-4 task, that relate to all products of Company. In this team, people need to be able understand the product end-to-end, be able to give a solutions in various languages in large OO multithreaded environments, able to self-learning, investigation and deep analysis of complex problems.

This is a mixed position – both customer-oriented and development, so the developers in this team should be experience in both areas – development in various languages in large OO multithreaded environments, and the ability to communicate well with Tier 1-3 layers

Requirements:

  • B.A.\ M.Sc \ Ph.D in computer science or equivalent, from a leading university
  • Good knowledge in C# or similar languages
  • Knowledge in other programming languages
  • Strong analytical and problem solving skills
  • Developing web-applications in various frameworks (Java, NodeJS, React, Angular, etc..) – advantage
  • Knowledge in language processing techniques (regular expressions, parsing – advantage)
  • Good written and verbal communication skills in English (Other languages – advantage)
  • Strong interpersonal and collaborative skills
  • A background in the security industry- Advantage
  • Teamwork spirit, Independent

Sénior / Júnior Developer

Se pretende colaborar numa empresa líder de mercado e se é licenciado(a) na área das Tecnologias de Informação, esta oferta é para si!

Requisitos:

  • Licenciatura ou Mestrado na área de informática
  • Com ou sem experiência
  • Fortes conhecimentos de desenvolvimento para ambientes web e mobilidade
  • Autonomia e sentido de responsabilidade, boa capacidade de comunicação, organização e trabalho em equipa

Gestor de Marketing (f/m)

Somos uma Empresa de Distribuição na área das Tecnologias de Informação. As soluções que representamos enquadram-se, sobretudo, no âmbito da segurança informática e estão orientadas para a prevenção e deteção de malware, ataques externos e internos, proteção e backup de dados e gestão do tráfego de rede.

O objetivo é integrar um profissional capaz de gerar negócio, através de uma contínua busca pela relação entre as necessidades do consumidor e as ofertas de produtos e serviços da Organização.

Como principais responsabilidades terá a seu cargo:

  • Gestão de contactos em CRM | Apoio à equipa Comercial;
  • Gestão de conteúdos online | Gestão de Redes Sociais | Atualização de Conteúdos | Implementação de campanhas Promocionais.

Perfil:

  • Formação académica de nível Superior na área de Comunicação/Marketing ou similar;
  • Experiência em Marketing Digital;
  • Conhecimentos de Ferramentas de Marketing Automation;
  • Experiência em plataformas de Gestão de Conteúdos, Ferramentas de Análise e Monitorização;
  • Fluência no idioma Inglês.

Propiciamos a integração numa Organização sólida e num projeto de continuidade.

EGOR – PORTO

Os candidatos considerados serão contactados no prazo máximo de 10 dias úteis.

Serventes, Oficiais de 1ª ou 2ª (M/F)

A empresa pretende com urgência candidatos com alguma experiência de construção civil, serventes, oficiais 1ª ou 2ª categoria, para obras a serem executadas em Fafe e Guimarães.

Embalador Têxtil (M/F)

Embalamento têxtil + Prensa e ferro

Carpinteiro (M/F)

Pretende 3 carpinteiros de limpos/marceneiros, com conhecimentos, ou então jovens com vontade de aprender.